Finanse.

Specjalizujemy się w produkcji
oraz outsourcingu autorskich systemów IT
wspierających sektor bankowy.

Sprawdź nasze rozwiązania

Od ponad 10 lat tworzymy innowacyjne rozwiązania informatyczne w zakresie obsługi i przetwarzania płatności. Na bazie doświadczenia zdobytego podczas kilkudziesięciu projektów i wdrożeń w obszarze płatności, powstał kompleksowy system Atom Payment Hub. Atom Payment Hub to modułowa platforma transakcyjna pozwalająca na pełną automatyzację (konsolidację, weryfikację, routing i księgowanie) procesu przetwarzania i zarządzania płatnościami w banku (obsługiwane kanały to m.in. ELIXIR, SWIFT, SEPA, Sorbnet, VISA, Express ELIXIR, BlueCash, PayU Express, systemy wewnętrzne banku). 

chcesz wiedzieć więcej?

Payment Hub

Konsola do monitorowania i zarządzania wszystkimi transakcjami przetwarzanymi w banku: przychodzącymi i wychodzącymi oraz przetwarzanymi wewnątrz systemów bankowych. Obsługiwane kanały: ELIXIR, SWIFT, SEPA, Sorbnet, VISA.

Płatności ekspresowe

Moduł umożliwiający szybkie podłączenie, a następnie na kompleksową obsługę płatności natychmiastowych z systemów Express Elixir, BlueCash i PayU Express, a także pełną integrację z rynkowymi rozwiązaniami klasy PayByLink (e-Przelew) oraz systemem płatności mobilnych Blik.

Bankowość transakcyjna

Moduł odpowiedzialny za funkcjonalności związane z obsługą i zarządzaniem płatnościami i rozliczeniami takimi jak: masowe płatności przychodzące i wychodzące, polecenie zapłaty, cash pooling, matching, obsługa mieszkaniowych rachunków powierniczych i rachunków escrow, cash flow forecasting.

Opłaty i prowizje

Moduł służący elastycznemu definiowaniu i naliczaniu opłat i prowizji bankowych, pozwala na elastyczne definiowanie dowolnych modeli i polityk cenowych, a także kalkulacje opłat i prowizji, jak również ich księgowanie.

Wdrożenie platformy Atom Payment Hub lub jej modułów pozwala naszym klientom kompleksowo zarządzać wszystkimi procesami związanymi z przetwarzaniem płatności w banku. Modułowa budowa umożliwia elastyczne podejście do rozbudowy funkcjonalnej systemu- rozwiązanie rośnie wraz z rozwojem biznesu klientów, a oparcie całości rozwiązania na sprawdzonej w wielu wdrożeniach Platformie Atom daje nieograniczone możliwości w zakresie skalowalności i wydajności rozwiązania.

Platforma Atom

Cechy rozwiązania

  • kompleksowość
  • modułowa budowa
  • bezpieczeństwo
  • skalowalność
  • łatwość rozbudowy i integracji
  • oparcie o sprawdzoną bazę - Platformę Atom
  • możliwość wdrożenia w modelu licencyjnym i outsourcingu
dowiedz się więcej - outsourcing

Płatności masowe i polecenie zapłaty
Kompleksowa obsługa płatności masowych przychodzących i wychodzących w oparciu o mechanizm rachunków wirtualnych (weryfikacja, walidacja, routing do kanałów wewnętrznych i zewnętrznych, księgowanie, zaawansowane raportowanie) oraz obsługę transakcji poleceń zapłaty (łącznie z integracją z systemem Ognivo w zakresie dystrybucji zgód).


Matching faktur i należności 
System inteligentnego porównywania i zestawiania płatności przychodzących z płatnościami oczekiwanymi w bankach i innych instytucjach finansowych. Pozwalają na obsługę faktur zbiorczych, faktur częściowych, korekt, dopłat oraz generowanie analitycznych zestawień do systemów F-K i systemów billingowych.

Cash Pooling (LMS)
Dedykowane narzędzie do obsługi procesów zarządzania płynnością klientów banku umożliwiające tworzenie i parametryzację dowolnych, wielopoziomowych struktur odsetkowych i płynnościowych. Rozwiązanie obejmuje obsługę cash poolingu wirtualnego, rzeczywistego, automatyczne inwestowanie środków, jak również automatyzację przelewów i rozliczeń między członkami grupy.

Platforma b2b
Platforma wymiany danych pomiędzy systemem bankowym a systemami klientów korporacyjnych banku umożliwiająca dwukierunkową, bezpieczną łączność między stronami. Dzięki oparciu systemu na platformie Atom, możliwe jest łączenie się z dowolnymi systemami klienta banku, a łącze może mieć charakter stały lub też zestawiany w razie potrzeby.

eDeveloper
Kompleksowe rozwiązanie do automatyzacji obsługi mieszkaniowych rachunków powierniczych. System przeznaczony jest do obsługi firm deweloperskich  w zakresie wpłat nabywców lokali mieszkalnych lub domów jednorodzinnych w oparciu o mechanizm indywidualnych rachunków wirtualnych. Elastyczna architektura rozwiązania umożliwia rozbudowę funkcjonalności o inne rodzaje rachunków escrow.


eReporting 
System umożliwiający klientom banku intuicyjne i proste tworzenie dowolnych szablonów raportów oraz zestawień Począwszy od plików płaskich, przez XML i MTXXX aż po formaty wizualne typu PDF. System posiada możliwość zebrania w jednym miejscu zgodnych ze sobą danych pochodzących z rozproszonych źródeł i zapewnia bezproblemowe procesowanie olbrzymich ilości danych, tam gdzie klasyczne narzędzia raportowania już się nie sprawdzają.

Raiffeisen Polbank

Wykorzystanie platfromy informatycznej do obsługi produktów transakcyjno - rozliczeniowych w modelu outsourcingowym. W oparciu o Platformę Atom realizowana jest obsługa przetwarzania masowych płatności przychodzących i wychodzących, masowych poleceń zapłaty, uzgadniania faktur i należności z płatnościami oczekiwanymi.

BGŻ BNP Paribas

Bank wykorzystuje system Atom Payments Hub oparty o Platformę Atom. System obsługuje wszystkie kanały płatności natychmiastowych oferowanych przez Bank (tj. Express Elixir, PayU Express), ale jest z powodzeniem rozbudowywany o kolejne kanały, takie jak m.in. PayByLink oraz PayByNet. Dodatkowo w ramach rozwiązania udostępniane są dodatkowe usługi, takie jak np. PIT-WZ.

Societe Generale

Wdrożenie i rozwój webserwisowej platformy wymiany danych B2B umożliwiającej wymianę informacji między systemem bankowości elektronicznej a systemami finansowo - księgowymi klientów Banku. Wymiana danych możliwa jest w zakresie zlecania przelewów, pobierania statusów transakcji oraz pobierania wyciągów bankowych w formacie dopasowanym do systemu klienta Banku.

GPW

eSourcing przygotował i wdrożył oprogramowanie na wewnętrzne potrzeby Giełdy dotyczące komunikacji systemów wewnętrznych z systemami transakcyjnymi GPW. Całość bazuje na Platformie Atom. Wdrożone rozwiązanie umożliwia procesowanie kilku tysięcy transakcji na sekundę. W chwili obecnej w oparciu o wdrożone rozwiązanie procesowanych jest około 6 milionów transakcji dziennie.

Chcesz poznać całą ofertę eSourcing?

zadzwoń teraz, umów się na spotkanie i poznaj nasze możliwości

skontaktuj się z nami

System faktoringowy eSourcing to kompleksowe, elastyczne i wydajne rozwiązanie zarówno dla faktora, jak i faktoranta. Pozwala ono na automatyzację procesu obsługi wszystkich dostępnych na rynku produktów faktoringowych, a w rezultacie na zmniejszenie kosztów operacyjnych po stronie faktora oraz maksymalne uproszczenie i użyteczność dla faktorantów.

System faktoringowy eSourcing składa się z dwóch podstawowych, zinterfejsowanych ze sobą aplikacji:

  • eTrade - przeglądarkowego serwisu front-end dedykowanego faktorantom
  • Trade - platformy transakcyjno-rozliczeniowej zapewniającej pełną obsługę procesów faktoringowych po stronie faktora.

Te dwie osobne aplikacje tworzą jedno kompleksowe rozwiązanie faktoringowe, jednakże mogą być elastycznie wdrażane osobno i niezależnie. Dzięki modułowej budowie, system faktoringowy jest bardzo elastycznym rozwiązaniem, w którym można odwzorować w zasadzie dowolne procesy biznesowe i operacyjne realizowane przez faktora i jego faktorantów. Podczas wspólnej analizy nasz dedykowany zespół IT wraz z klientem identyfikuje i opracowuje wszystkie kluczowe aspekty funkcjonowania systemu, tak aby wdrożone rozwiązanie w 100% odpowiadało potrzebom faktora i faktorantów.

Aplikacja eTrade 

Wersja dla faktoranta, tzw. eTrade, niemal sama przeprowadza użytkownika przez proces zgłaszania wierzytelności do objęcia finansowaniem i stosuje nieinwazyjne powiadomienia. Statystyki i raporty oraz listy wierzytelności z sortowaniem i filtrowaniem po kwotach, datach czy kontrahencie pomagają klientom w szybkim zorientowaniu się w płynności finansowej firmy oraz wyciąganiu  wniosków ze współpracy z kontrahentami. W połączeniu z powiadomieniami e-mail, zmianą limitów i terminów dla grup kontrahentów są też przydatne dla utrzymania płynności finansowej, podobnie opcja windykacji zgłoszonych należności. Poza ww. elementami panelu CRM możemy niemal dowolnie rozbudowywać system eTrade.

Aplikacja mobilna

Dzięki dedykowanej aplikacji mobilnej faktoranci mają łatwy i szybki dostęp do najważniejszych informacji o aktualnym statusie swoich rozliczeń faktoringowych. Bardzo użyteczną nowością, zwłaszcza dla mniejszych faktorantów, jest możliwość robienia zdjęć fakturom, które następnie są automatycznie rozpoznawane, digitalizowane (OCR) i przedstawiane do wykupu.


Matching

W ramach matchingu dopasowywane są przelewy do poszczególnych wierzytelności celem spłat opłat za usługi faktoringowe i konkretnych wierzytelności wraz z podziałem kwot na faktury. System rozpoznaje przelewy automatycznie m.in. przez wielkości kwot i tytuły przelewów. Matching znacznie zmniejsza czas obsługi faktoringu przez brak przypisywania ręcznie spłat.

Aplikacja Trade

Platforma dla faktora, umożliwiająca pełną kontrolę nad finansowaniem wierzytelności faktorantów, począwszy od akceptacji umów z zabezpieczeniem potwierdzenia przez drugiego użytkownika, przez weryfikację wierzytelności do finansowania na monitorowaniu spłat z ich automatycznym rozliczaniem przez system bądź blokowaniem finansowania po przekroczeniu ustalonych limitów kończąc. Rozbudowany system raportowy i moduł nadzoru szefów działów wzmacnia kontrolę. Bezpieczeństwo gwarantuje bezawaryjność i support IT.



Workflow sprzedażowy

Opracowany przez eSourcing system frontowy wspomaga faktorów w procesie sprzedaży produktów faktoringowych. Wykorzystując dedykowaną stronę WWW przeprowadza on klientów zainteresowanych produktami faktoringowymi przez cały proces – począwszy od wygenerowania leadów sprzedażowych, przez przygotowanie i dystrybucję oferty, wnioski, analizę i decyzję kredytową, po przygotowanie i podpisanie umowy faktoringowej, a następnie onboarding klienta.


Raporty

System oferuje możliwość generowania gotowych raportów ze sprzedaży dla celów wewnętrznych, zarządczych oraz spełniających wymogi formalne dla księgowości. Dzięki ich elastycznej konfiguracji znacznie ułatwiają prace operatorom faktora.

Cechy systemu

  • automatyzacja
  • użyteczność
  • kompleksowość
  • elastyczność
  • modułowa budowa
  • bezpieczeństwo IT
  • skalowalność
  • łatwość rozbudowy i integracji
  • gotowe integracje z systemami księgowości


Obsługiwane rodzaje faktoringu

  • faktoring pełny/ bez regresu
  • faktoring niepełny / z regresem
  • faktoring odwrotny
  • faktoring ubezpieczony


dowiedz się więcej

Procesy.

Ludzie.

Infrastruktura.

Informacja, zwłaszcza ta wiarygodna, precyzyjna, przeanalizowana i dostępna „tu i teraz” jest dzisiaj nie tylko ekonomicznym czynnikiem produkcji, lecz także wartością kreującą biznes – zwłaszcza w bankowości. Ze względu na objętość danych przetwarzanych przez banki, ich zmienność oraz różnorodność, do ich analizy potrzebne są wyspecjalizowane narzędzia. Systemy firmy eSourcing pozwalają na błyskawiczną analizę i precyzyjną interpretację gromadzonych danych, dotyczących klientów oraz ich zchowań. Dane te pochodzić mogą z wewnętrznych systemów banku (dane transakcyjne, korespondencja, dokumentacja), a także z systemów zewnętrznych (wywiadownie gospodarcze, sieci społecznościowe). Za prawidłową ich analizę odpowiadają dedykowane algorytmy działające zarówno w ujęciu klasycznym (deterministycznym), jak i w nowoczesnym podejściu wykorzystującym mechanizmy sztucznej inteligencji (np. sieci neuronowe). Natychmiastową dostępność do danych gwarantują specjalistyczne systemy bazodanowe oparte o modele pamięciowe, których wydajność pozwala na analizowanie nawet setek tysięcy transakcji na sekundę.

Kreowanie nowego biznesu

  • Pozycjonowanie klientów pod względem ich wrażliwości, możliwości i zainteresowania poszczególnymi produktami bankowymi
  • Tworzenie indywidualnych, dedykowanych ofert ważnych „tu i teraz”
  • Automatyczne dobieranie parametrów produktowych, które w największym stopniu odpowiadać będą klientom
  • Automatyczne odsiewanie leadów, które nie przyniosą bankowi spodziewanych rezultatów biznesowych

Utrzymanie bieżącego biznesu

  • Budowa lojalności klienta poprzez oferowanie mu wyłącznie produktów i usług, które są mu potrzebne i które jest w stanie docenić
  • Analiza symptomów wskazujących na wycofywanie się klientów ze współpracy z bankiem

Analizy kredytowe i bezpieczeństwo

  • Analiza zachowań wskazująca na działania niezgodne z prawem, pranie brudnych pieniędzy
  • Analizy zarówno na etapie udzielania kredytu (analiza twardych danych udostępnionych przez klienta wraz z posiłkowaniem się danymi pochodzącymi z portali społecznościowych), jak i analizy istniejącego portfela kredytowego (pozwalające na wykrycie anomalii i szybkie reagowanie w sytuacjach zagrożenia brakiem spłaty zobowiązań)
dowiedz się więcej

Masz pytania?

Napisz do nas: info@esourcing.pl

Idea procesu

Dokumenty papierowe nadal są elementem większości procesów biznesowych. Dzięki wykorzystaniu narzędzi rozpoznawania pisma i obrazu, pomagamy naszym klientom digitalizować dane z papierowych nośników i wykorzystywać je do automatyzacji i usprawnienia procesów oraz działań operacyjnych. Rozwiązania Smart OCR wspomagają pracę zarówno w obszarze back- office, jak również procesy front-end takie jak np. obsługa fotopłatności. Do projektów OCR podchodzimy kompleksowo z uwzględnieniem tworzenia dedykowanych szablonów, stacji weryfikacji, workflow czy archiwum dokumentów.

Wykorzystywana technologia

Wdrożenia z zakresu OCR realizujemy na platformie ABBYY FlexiCapture, która umożliwia nam wykorzystanie raz postawionego systemu do przetwarzania kolejnych typów dokumentów minimalizując tym samym koszty licencji, administracji, szkoleń użytkowników i wdrożenia systemu. ABBYY FlexiCapture jest uniwersalnym narzędziem służącym do przetwarzania dowolnych typów dokumentów bazującym na automatycznym odnajdywaniu wymaganych danych (flexilayout) na dokumentach nieustrukturyzowanych oraz technologii odczytu znaków OCR/ICR.

Smart OCR do gotowe moduły przetwarzające:

  • Faktury 
  • Sprawozdania finansowe
  • Rachunki utilities
  • Dokumenty windykacyjne
  • Dokumenty ubezpieczenia szkody


  • Dokumenty ID
  • Polecenie zapłaty
  • Formularze bankowe

Nowość!

Wprowadziliśmy do oferty rozwiązania Real Time Recognition umożliwiające odczytywanie danych w trybie on-line.

chcesz wiedzieć więcej?

Wybrani klienci korzystający z rozwiązań Smart OCR

  • PKO BP- OCR wykorzystany w procesie optymalizacji przetwarzania poleceń zapłaty- pismo ręczne.
  • Alior Bank- przetwarzanie dokumentów zajęć egzekucyjnych, druki płatności.
  • Nest Bank- OCR danych ze zdjęć faktur wykonanych telefonem komórkowym (fotopłatności).
  • BGŻ BNP PARIBAS- przetwarzanie dokumentów sprawozdań finansowych (F01, bilans, rachunek zysków i strat), poleceń zapłaty, faktur.
  • Deutsche Bank- wykorzystanie OCR w procesie optymalizacji obsługi zajęć egzekucyjnych.
  • GE Money Bank- przetwarzanie formularzy bankowych w procesie kredytowym.

W 2018 roku wejdzie w życie nowa dyrektywa Unii Europejskiej- PSD2- regulująca wspólnotowy rynek płatności. W ślad za zmianami technologicznymi, rosnącą popularnością usług online oraz zmianą zachowań konsumentów konieczne stało się wprowadzenie regulacji mających na celu zwiększenie ochrony konsumentów, poprawy wygody i bezpieczeństwa korzystania z usług płatniczych, obniżenia ich kosztów oraz promocji innowacji na rynku finansowym. Wraz z nowymi regulacjami spodziewany jest szereg zmian i wymagań, które można podzielić na 2 grupy:

  • obligatoryjne, pasywne w kontekście instytucji ich dokonujących, konieczne do wprowadzenia z dosyć szczegółowo zdefiniowaną formą i zakresem
  • aktywne, mające służyć pozyskaniu nowych klientów lub zwiększeniu zadowolenia obecnych.

eSourcing oferuje pakiet produktów pozwalających instytucjom finansowym zarówno przygotować się do zmieniającego się otoczenia prawno-biznesowego, jak i wykorzystać wejście w życie PSD2 do zbudowania przewagi konkurencyjnej.

dowiedz się więcej

Interface PSD2 (Obligatoryjny)

Niezależnie od przyjętej strategii każda z instytucji finansowych będzie miała obowiązek udostępnić za pośrednictwem bezpiecznego i szybkiego interface’u uprawnionym podmiotom trzecim (TPP) informacje o rachunku (AIS) oraz możliwość inicjalizacji płatności (PIS). Decydując się na realizację tego obowiązku w oparciu o naszą platformę z jednej strony wyczerpujecie Państwo wymogi regulacyjne wynikające z postanowień PSD2 bez konieczności czasochłonnego i kosztownego tworzenia oprogramowania samodzielnie, a z drugiej zyskacie wiedzę o tym kto i w jaki sposób wykorzystuje dane dotyczące Państwa klientów jednocześnie zachowując pełną kontrolę nad procesem.

Interface PSD2 dla TPP

Naturalnym rozwinięciem interface’u obligatoryjnego jest jego odpowiednik dla TPP. Zarówno obowiązujące przepisy, jak i planowane regulacje nie zamykają możliwości występowania jako TPP instytucjom finansowym lub podmiotom od nich zależnym stąd też spodziewamy się, że większość z nich zainteresuje się obydwoma narzędziami. Zbudowane w oparciu o nią produkty będą stanowiły naturalną przeciwwagę dla skutków wprowadzenia API obligatoryjnego. Najbardziej dynamiczne instytucje, stawiające przede wszystkim na pierwszeństwo relacji z klientem, już teraz otwarcie mówią o tworzeniu i udostępnianiu klientom konsol do rachunków wielu bankach.

MONEY HUB

Oba interfejsy stanowią warstwę techniczną - integracyjną. Za pośrednictwem MONEY HUB uruchomionego jako samodzielna aplikacja lub jako rozwinięcie bankowości elektronicznej i/lub mobilnej, w ramach jednego uniwersalnego narzędzia klienci mogą zlecać transakcje, zarządzać lokatami, śledzić salda na swoich rachunkach, inwestować środki i pozyskiwać finansowanie we wszystkich bankach, z których usług korzystają.
Dodatkowo przy wsparciu wbudowanych automatycznych narzędzi analitycznych i predykcyjnych mają możliwość optymalizacji swoich portfeli (np. poprzez cashpool czy też transfer wszystkich wolnych środków do banku z najkorzystniejszą ofertą lokaty overnight, a rano rozdysponowywać środki na macierzyste konta). Nadrzędnym celem jest dostarczenie narzędzi, które pozwolą elastycznie i efektywnie zarządzać posiadanymi środkami w sposób prosty oraz nastawiony na maksymalizowanie zysków oraz ograniczanie kosztów. Laureat konkursu HIT ROKU 2017 organizowanego przez Gazetę Bankową.

dowiedz się więcej

Zmiany prawne, bardzo szybki postęp technologiczny, ogromna konkurencja ze strony tradycyjnych, jak i nowych graczy oraz rosnąca świadomość klientów powoli, ale nieubłaganie przenoszą narzędzia wykorzystywane dotychczas w pozyskaniu i obsłudze klientów do lamusa, ale na szczęście, jednocześnie wskazują te, po które należy sięgnąć, aby wciąż rosnąć szybciej niż rynek. Już chyba nikt nie ma wątpliwości, że dzisiejszy rynek wymaga działań nieszablonowych, które przykują, choć na chwilę uwagę mocno zajętego klienta, zaangażują go i dadzą mu przekonanie, że zostały przygotowane specjalnie dla niego. Jednocześnie oczekuje, że będą one maksymalnie kompleksowo odpowiadać jego potrzebom oraz będą podane w odpowiedni sposób, w odpowiednim miejscu i wtedy, gdy będzie ich potrzebował. Nie jest to łatwe i jak w wielu innych przypadkach na pomoc człowiekowi musi przyjść maszyna. Maszyna, która w sposób automatyczny albo bardzo bliski automatycznemu przeanalizuje indywidualnie jego sytuację i drogę jaką pokonał, aby się w niej znaleźć, porówna ją z innymi i na tej podstawie przewidzi jego przyszłe potrzeby i zadba o to, by zostały zaspokojone.

Face Recognition i Digital Signage

Połączenie urządzeń do prezentacji informacji z urządzeniami je gromadzącymi zrealizowane w sposób umożliwiający niemal w czasie rzeczywistym przygotowanie przekazu najbardziej odpowiedniego dla osób aktualnie znajdujących się w zasięgu nośników informacji. Rozbudowanie tego rozwiązania z RPE uczyni z niego jeszcze potężniejsze narzędzie.

Table Top Solutions 

Nowoczesne i kompleksowe rozwiązania sprzętowe (skanery ID i dokumentów z kontrolą ich autentyczności, drukarki, terminale płatnicze, czytniki danych biometrycznych w tym EPO, tablety, itd.…) i programowe (najczęściej zintegrowane oprogramowanie klasy BPM) wykorzystywane podczas procesów sprzedażowych i obsługowych. Za ich pośrednictwem możliwa jest realizacja kompletnych procesów przez klientów z asystą pracownika banku lub bez niej – zdalnie.

Recommended Product Engine (RPE)

Oprogramowanie, najczęściej wykorzystujące modele sztucznej inteligencji (tj.: sieci neuronowe, algorytmy genetyczne, itd.), które mając dostęp do zbiorów danych o kliencie, jest w stanie szybko je przeanalizować i wyciągając wnioski zaproponować dedykowaną ofertę i/lub działania wobec klienta optymalizując jego obsługę lub maksymalizując sprzedaż.

Beacon & Mobile Apps

Nowoczesne kanały indywidualnej komunikacji z klientem bazujące na urządzeniach mobilnych i technologii zbliżeniowej. W połączeniu z platformami RPE oraz DS tworzą kompleksowe medium komunikacji.

skontaktuj się z nami

Chcesz wiedzieć więcej? Zadzwoń!

+48 12 423 64 69

Poprzez innowacyjne rozwiązania w obszarze elektronicznych kanałów obsługi pomagamy naszym klientom budować przewagę konkurencyjną na rynku usług finansowych i ubezpieczeniowych. Nie zapominamy o analizie zagrożeń oraz zaproponowaniu sprawdzonych rozwiązań dla organizacji, które będą chronić jej cenne zasoby. Oferujemy usługi obejmujące konsultacje, audyty oraz tworzymy i realizujemy koncepcje systemów bezpieczeństwa. Jako jedni z pierwszych w Polsce wdrożyliśmy rozwiązanie wykorzystujące biometrię w procesie autentykacji użytkownika. Proponujemy i dostarczamy rozwiązania zwiększające m.in. bezpieczeństwo sieci, serwerów, przelewów oraz monitoring internetu pod kątem nadużyć.

Fidelis Network wykrywanie zaawansowanych ataków

Narzędzie umożliwiające skuteczne wykrywanie, badanie i powstrzymywanie zaawansowanych ataków na każdym ich etapie. Rozwiązanie to analizuje cały ruch w sieci organizacji nawet przy jego kilkugigabitowej szybkości i rozpoznaje narzędzia oraz taktyki zaawansowanych cyberprzestępców, którym na ogół udaje się pokonać systemy zabezpieczeń w innych sieciach. Dodatkowo Fidelis reaguje na przypadki naruszenia zabezpieczeń, ich weryfikację i neutralizację w czasie wielokrotnie krótszym niż w przypadku stosowania tradycyjnych rozwiązań.

Ochrona w obszarze poczty elektronicznej

Powstrzymywanie fałszywych wiadomości e-mail przy wykorzystaniu standardu DMARC. Kontrola i nadzór nad wdrożeniem standardu DMARC - standardu zabezpieczeń wiadomości e-mailowych, wspieranym przez dostawców usług poczty elektronicznej, w celu weryfikacji oryginalnych wiadomości i zatrzymania fałszywych wiadomości. DMARC łączy zalety standardów Sender Policy Framework (SPF) oraz Domain Keys Identified Mail (DKIM).


Kasowanie danych Blancco

Trwałe i skuteczne usunięcie danych możliwe jest poprzez zastosowanie kasowania metodą wielokrotnego nadpisywania pamięci z wykorzystaniem różnorodnych algorytmów. Blancco automatyzuje proces usuwania danych i zwiększa ich wydajność oraz efektywność. Poprzez centralną konsolę można zarządzać kasowaniem różnych urządzeń: komputerów, laptopów, serwerów, urządzeń mobilnych (telefony, tablety), dysków USB, secure digital kart SD, kart CompactFlash. Po usunięciu danych system zarządzania zasobami informatycznymi automatycznie generuje szczegółowy raport usunięcia danych z dysku, zawierający wszystkie komponenty sprzętowe urządzenia. System obsługuje wiele algorytmów usuwania danych, m.in. US DOD 5220.22-M, a także algorytmy Bruce’a Schneiera i Petera Gutmanna.


FUDO PSM monitoring 

Jest to oprogramowanie do stałego monitoringu, kontroli i rejestracji zdalnych sesji dostępu do systemów informatycznych. Aktywnie monitoruje ruch w sieci i rejestruje zdalne sesje. Umożliwia analizę sesji archiwalnych, jak i obecnie trwających. Podczas podglądu sesji osoba nadzorująca może w każdej chwili ją zakończyć, wstrzymać lub włączyć się do niej, by pracować wspólnie ze zdalnym użytkownikiem. Wszystkie dane z sesji zapisywane są w formie zaszyfrowanej oraz znakowane kryptograficznym znacznikiem czasu. 

Monitorowanie nadużyć w internecie

Zmniejszenie liczby ataków w czasie i kontrolowanie strat wynikających z oszustw za pomocą monitoringu strony internetowej, internetu, mediów społecznościowych, forum specjalistycznych, rejestracji domen oraz poprzez monitoring „dark Net”. Rozwiązanie dostępne w postaci usługi w chmurze, wraz z aktywnym zamykaniem (takedown) szkodliwych serwerów. Pełen outsourcing działań zarówno w aspekcie prawnym, jak i informatycznym.


Zaawansowany system uwierzytelniania

System NetIQ (NAAF) zapewnia silne uwierzytelnianie użytkowników poprzez wykorzystanie różnego rodzaju czynników uwierzytelniających (np. metod opartych o cechy anatomii, metod opartych o posiadanie  oraz metod opartych o wiedzę). Dzięki modułowej budowie, system można dopasować do indywidualnych potrzeb.

dowiedz się więcej
  • zaangażowany zespół
  • dedykowane rozwiązania zawsze na czas
  • pełne oddanie przy wdrożeniu
  • dostępność przez cały okres współpracy
Anastazja Jończy Business Specialist

Więcej od eSourcing

Wyszukaj.