Polityka prywatności eSourcing.

02.10.2024

Polityka prywatności eSourcing

Polityka Prywatności to zbiór zasad przetwarzania i wykorzystywania Danych Osobowych uzyskanych od Ciebie, przez stronę www.esourcing.pl (nazywaną dalej „Witryną” lub „Stroną internetową”).

Firma eSourcing S.A. (nazywana dalej „eSourcing” lub „my”), właściciel strony www.esourcing.pl kładzie nacisk na jak najlepszą ochronę prywatności. Wiemy, że pełna informacja o działaniach podejmowanych na Danych Osobowych pozwoli Ci nam zaufać i w pełni wykorzystać możliwości naszej Strony. Z Polityki Prywatności dowiesz się jakie Dane Osobowe są zbierane i w jaki sposób przetwarzane, jakich standardów przestrzegamy oraz co robimy, aby zapewnić transparentność i rzetelność przetwarzania Danych Osobowych.

Przed skorzystaniem z naszej strony, zachęcamy Cię do zapoznania się pełną treścią niniejszej Polityki. Korzystanie z strony oznacza akceptację standardów i procedur wynikających z Polityki Prywatności, więc jeżeli ich nie akceptujesz nie możesz korzystać z naszej witryny. Jeżeli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, możesz się z nami skontaktować pisząc na adres mailowy: info@esourcing.pl

Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić ochronę Twojej prywatności i zabezpieczyć dane osobowe przekazane podczas korzystania z naszej witryny. W tym celu podejmujemy wszelkie niezbędne działania określone w ustawie z dnia 10 maja 2018r o Ochronie Danych Osobowych (t.j.Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ogólnym rozporządzeniu UE o ochronie danych 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., zwanym w skrócie „RODO” lub „GDPR”.

Jakie dane zbieramy i jak o nie dbamy?

• Przed skorzystaniem z wybranych funkcjonalności witryny możemy prosić Cię o podanie niektórych Danych Osobowych, ale absolutnie nie prosimy Cię o podanie danych, które nie są nam niezbędne.

• Podanie przez Ciebie Danych Osobowych jest zawsze dobrowolne. Szanujemy Twoją decyzję. Weź pod uwagę, że w przypadku niepodania Danych Osobowych, o które zostaniesz przez nas poproszony, nie uzyskasz dostępu do wybranych funkcjonalności stronu.

• Nieustannie doskonalimy naszą stronę, dlatego podczas korzystania z witryny mogą być automatycznie gromadzone różne informacje o osobach przeglądających naszą witrynę.

• Gromadzimy dane osobowe, które dobrowolnie przekazujesz nam podczas nawiązywania kontaktu z nami (na przykład e-mailem). Z Twoich przekazanych Danych korzystamy w celu odpowiedzi na zapytania.

• W momencie, kiedy przekażesz swoje nam Dane Osobowe, w rozumieniu RODO i Ustawy o Ochronie Danych Osobowych, zostajemy ich administratorem. Aby rozwiać wszelkie wątpliwości – administratorem jest eSourcing S.A. z siedzibą w Krakowie przy ul. Wł. Żeleńskiego 103, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000333749.

• W każdej chwili możesz zażądać zaprzestania przetwarzania Twoich Danych. Wystarczy, że wyślesz wiadomość na adres: info@esourcing.pl

• Przetwarzamy Twoje Dane Osobowe wyłącznie za Twoją zgodą albo jeżeli zezwalają nam na to przepisy prawa.

W jakim celu przetwarzamy Twoje Dane Osobowe?

Twoje Dane Osobowe przetwarzamy:

• w celu świadczenia usług związanych z działalnością strony, udostępnianych funkcjonalności witryny oraz właściwego zarządzania klientami;

• w celu realizacji usług serwisu www.esourcing.pl

• obsługi zapytań, które do nas kierujesz, w tym w celach związanych ze świadczeniem usług oraz w sytuacji, gdy nie są one związane wprost z wykonaniem umowy;

• obsługi procesu reklamacji, ewentualnie – windykacji

• w celach statystycznych

Jakie masz uprawnienia w zakresie przetwarzanych Twoich danych?

Pamiętaj, to Ty określasz jaki jest cel oraz zakres Przetwarzania Danych. Możesz w każdej chwili:

• odwołać zgodę na Przetwarzanie, jak również żądać usunięcia Twoich Danych Osobowych;

• aktualizować i poprawiać na bieżąco Twoje Dane Osobowe;

• skontaktować się z nami, aby uzyskać informacje, dotyczące treści przekazanych przez Ciebie Danych Osobowych oraz sposobu ich wykorzystania;

• wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku, kiedy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych odbywa się niezgodnie z przepisami „RODO”.

Zadbaliśmy o bezpieczeństwo Twoich Danych Osobowych, w związku z tym stosujemy standardy ochrony Danych oraz zachowujemy poufność wszelkich przekazanych informacji. Przyjęta przez nas Polityka Prywatności, którą respektujemy, jest jednym z elementów wykorzystywanych przez nas zabezpieczeń. Wypełniamy również wszystkie wynikające z przepisów prawa obowiązki spoczywające na nas jako na administratorze Danych Osobowych.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania dotyczące gromadzenia, przetwarzania i korzystania Twoich Danych Osobowych lub chcesz odwołać udzielone zgody, skontaktuj się z nami. Wystarczy, że wyślesz nam wiadomość na adres: iod@dmt.com.pl

Komu możemy przekazać Twoje Dane?

• Specyfika strony sprawia, że czasami możemy udostępniać lub przekazywać Twoje Dane Osobowe innym podmiotom. Przekazanie może się odbywać wyłącznie po zawarciu przez nas umowy z innym podmiotem. Nie udostępniamy ani też nie przekazujemy Twoich Danych Osobowych, jeśli tego nie chcesz. Dane przekazujemy lub udostępniamy tylko wtedy, gdy wcześniej wyrazisz na to zgodę albo jeżeli zezwalają na to przepisy obowiązującego prawa.

• Aby zapobiec wykonywaniu pewnych funkcji w Stronie przez roboty internetowe stosujemy mechanizm zabezpieczający Google reCAPTCHA. z tego powodu możemy ujawnić Google Inc. Twój adres IP.

•Możemy przekazać Twoje dane producentowi zamówionego oprogramowania, w przypadku, gdy jest to niezbędne do udzielenia licencji.

Jak mogę być informowany o promocjach i ofertach eSourcing?

Co jakiś czas wysyłamy informacje o naszych produktach, promocjach, nowych rozwiązaniach czy też ofertach handlowych. Jeżeli chcesz otrzymywać takie informacje, możesz zapisać się do naszego newslettera. Postaramy się nie zaśmiecać Twojej skrzynki i wysyłać Ci naprawdę najciekawsze informacje o nowościach, promocjach czy wyjątkowych produktach i nowoczesnych rozwiązaniach.

W każdej chwili możesz chwili zrezygnować z otrzymywania newslettera, wysyłając wiadomość na adres: lub korzystając z odpowiedniego linka zamieszczonego w newsletterze. Po wyrejestrowaniu Twój adres mailowy zostanie automatycznie usunięty z bazy odbiorców newslettera.

Jakie dane zbieramy automatycznie?

Nieustannie udoskonalamy naszą stronę, dlatego podczas korzystania z witryny mogą automatycznie być zbierane różne informacje o osobach przeglądających witrynę. Zbierane informacje mają anonimowy charakter i nie można ich powiązać z żadną konkretną osobą.

Możesz przeglądać naszą witrynę bez konieczności podawania swoich danych osobowych, a także bez konieczności dokonania rejestracji.

Gdy wchodzisz na naszą witrynę, serwer automatycznie gromadzi jedynie tzw. logi serwera, jak np. adres IP, nazwa żądanego pliku, datę i godzinę wywołania, ilość przesyłanych danych, nazwę składającego zapytanie dostawcę usług (dane dostępowe) oraz dokumentuje wywołanie strony. Powyższe dane są wykorzystywane wyłącznie w celu zapewnienia najwyższej jakości świadczonych usług oraz w celach statystycznych i technicznych, aby móc optymalnie i prawidłowo przedstawić naszą ofertę.

Aby udoskonalić naszą stronę internetową oraz jak najlepiej dopasować ją do Twoich potrzeb, poza dobrowolnie podanymi przez Ciebie informacjami korzystamy z ciasteczek (pliki cookies). Są to pliki zawierające dane informatyczne, które zapisywane są na używanym przez Ciebie urządzeniu końcowym tak, że możliwe jest ich odczytanie po ponownym połączeniu ze stroną. Ciasteczka pomagają zarówno Tobie, jak również nam. Ich celem jest dostosowanie zawartości witryny do Twoich osobistych preferencji, optymalizacji strony oraz jej indywidualizacji. Ciasteczka umożliwiają również podtrzymanie sesji logowania w stronie, czy ułatwiają wypełnianie formularzy. Nam umożliwiają tworzenia statystyk dotyczące korzystania ze strony, co pozwala nam na ciągłe jej ulepszanie.

Niektóre używane przez nas ciasteczka są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki internetowej, tzn. po jej zamknięciu (tzw. cookies sesyjne). Inne ciasteczka są zachowywane na Twoim urządzeniu i umożliwiają nam rozpoznanie Twojej przeglądarki przy kolejnym wejściu na stronę (trwałe cookies). Czas ich przechowywania podany jest w ustawieniach cookies Twojej przeglądarki internetowej. Pamiętaj, że zawsze możesz zrezygnować z ciasteczek. Bez względu na, jakiej przeglądarki internetowej używasz, możesz wyłączyć ciasteczka zarówno dla konkretnego stronu, jak również dla wszystkich odwiedzanych przez Ciebie stron internetowych. W dokumentacji udostępnionej przez producenta stosowanej przez Ciebie przeglądarki, możesz sprawdzić, jak skorzystać z powyższej opcji. Jeśli jednak zdecydujesz się skorzystać z naszej witryny bez wyłączenia ciasteczek, zgadzasz się na ich pobieranie. Wyłączenie ciasteczek na stronie może spowodować ograniczenie funkcjonalności naszej strony internetowej.

Chcemy by nasza witryna była jak najlepiej dopasowana do Twoich potrzeb, dlatego korzystamy z Google Analytics - systemu analityki internetowej umożliwiającego wgląd w ruch danych w stronie oraz danych demograficznych Użytkowników. Naszym celem jest prowadzenie badań i analiz pod kątem funkcjonalności strony internetowej, ulepszenia działania usług, czy też oszacowania podstawowych zainteresowań i potrzeb odwiedzających.

Jeżeli nie wyrażasz zgody zbieranie danych przez ciasteczka czy Google Analytics, możesz zastosować blokadę plików cookies.

Jakie sieci społecznościowe mogą zbierać dane w naszej witrynie?

Korzystamy z sieci społecznościowych: LinkedIn oraz Facebook, dane, jakie pozostawiasz w tych stronach, są wykorzystywane przez właścicieli tych platform zgodnie z ich politykami. Twoja zgoda na zbieranie tych danych jest wyrażona poprzez korzystanie z usług wymienionych powyżej sieci społecznościowych.

Wyszukaj.